покупка в мгазині

Захист прав споживачів

Така професійна послуга, як захист прав споживачів у Львові доступна кожному з нас, але на жаль, не кожен нею користується, цим самим залишаючи безкарними недобросовісних виробників, продавців чи сервісні компанії.

Покупка в магазині чи надана послуга може розчарувати покупця своєю якістю, яка не відповідає обіцяній. Не потрібно з цим миритися – довірте захист прав споживачів досвідченому адвокату, який допоможе повернути заплачені гроші чи доб’ється заміни неякісної продукції.

Що може в цьому напряму зробити для вас компетентний адвокат?

  • допоможе скласти грамотну заяву з вимогою замінити товар неналежної якості;
  • допоможе врегулювати спір мирним шляхом, тобто без судової тяганини, склавши проект мирової угоди чи представивши Ваші інтереси в процесі досудового врегулювання;
  • допоможе скласти позовну заяву з вимогою повернення заплаченої грошової суми;
  • представить Ваші інтереси в суді і в подальшому у виконавчій службі;
  • надасть юридичну допомогу при відшкодуванні моральної шкоди.

Ви як споживач маєте право, у випадку порушення Ваших інтересів, повернути свої гроші, вимагати повноцінної заміни товару, усунення виявлених дефектів товару чи зменшення ціни продукції, а в деяких випадках – і моральну компенсацію.

В яких ситуаціях вимагається захист прав споживачів? Коли варто звертатися за допомогою до адвоката?

  1. Покупка нерухомості – один з найбільш складних і ризикових договорів купівлі-продажу, тому не забудьте заручитися підтримкою досвідченого адвоката, який:
    • надасть консультацію щодо можливих ризиків, які очікують на недосвідчених учасників договору;
    • здійснить правову експертизу всіх документів на квартиру/будинок у м. Львові та безпосередньо договору купівлі-продажу.
  2. Ваші права можуть бути порушені і під час виконання різних будівельних і ремонтних робіт. В цьому випадку послуги захисту прав споживача будуть наступними:
    • підготовка претензій до виконавця щодо незадовільної якості наданих послуг чи порушенні ним умов договору, які стосуються строків виконання;
    • досудове вирішення питань, які стосуються вимог щодо усунення недоліків тощо.
  3. Проблеми і претензії також можуть виникнути при покупці непродовольчих товарів. Зокрема продавець/постачальник може порушити строки доставки чи надати неякісний товар (наприклад меблі, вікна). У споживача також можуть виникнути питання у випадку, якщо з певних причин придбана річ йому не підійшла.
  4. Багато неприємностей Покупцям завдає ремонтний чи гарантійний сервіс. На час ремонту Споживач може вимагати тимчасової заміни зламаної не по його вині техніки, а також пред’явити претензію, якщо ремонт затягується.
  5. Велика кількість питань виникає і під час ремонту автомобіля. Юрист підкаже, як діяти, якщо, наприклад, гарантійне авто постійно виходить із ладу.
  6. Вам також може знадобитися консультація юриста, якщо Ви чи Ваші діти збираєтеся пройти платне навчання. На що звернути увагу при укладенні договору? Що робити, якщо не влаштовує якість навчання чи від Вас потребують доплати?

    Якщо Ви вважаєте, що Ваші права порушено, звертайтеся – і ми разом вирішимо, як Вам допомогти.